15 december 2010

Underbart..

Pojkarna sitter & tittar på film så då kan jag lika gärna passa på med den här skiten..
Har precis spelat ett nytt BUZZ spel, bra mkt roligare med blandade frågor än bara musik..
Tråkigt nog så vann Daniel & Daniel hela tiden, men det ska det bli ändringar på !!
Frida har gått och lagt sig så jag funderar på att krypa ner med finaste & somna till filmen..
Har varit hemma den här veckan, mår fan inte så bra trots allt..
Varit på middag hos Marika idag, gott :) hann med att leka lite med flickorna också..
Toklängtar tills lägenheten är våran, tills det är fixat så att Cornelia kan komma & sova över..
Bianca vill jag vänta med, det är just det här med blöjor som får mig att tveka.. bajs är inte min grej helt enkelt..
Har planerat som ett as hur jag vill ha det, men att få till det är ju en helt annan sak..
Imorn får jag se hur jag mår, är det bättre åker jag på jobb annars får jag försöka hitta felet innan nästa vecka för det här funkar inte riktigt... Stressad inför jul som bara fan, inte handlat några julklappar överhuvudtaget än, men det måste ju bli gjort, men vill jag gå runt på stan bland allt folk ?!
Gör inget annat än toklängtar till mellandagsrean, yippie! frågan är ju om jag ska slå vad om hur många människor jag kommer dampa loss på??

Nu kryper jag ner, lite kärlek är fan aldrig fel..
Tråkigt bara att jag är så jävla dålig på att ge det tillbaka =/


God damn, you´re beatiful to me !
Du är allt jag behöver Daniel .
<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar