11 december 2010

födelsedags bus...

Idag har vi spenderat all tid att fira Frida :)
Köpte grejor för till smörgåstårta igår som jag tänkte göra medans pojkarna drack öl, men dom somnade innan..
Bror gick och la sig självmant medans hjärtat somnade över köksbordet bredvid tårtan..
Upp tidigt imorse, gjorde oss redo för Boda borg, skulle vara vi 4 men eftersom Daniel fick i sig för mkt så fick jag inte vinna med honom.. Jag körde ilag med Frida istället, vilket gick jäkligt bra ändå..
Trots att hon har en mage att bära runt på så klättrade hon och lekte mer än jag trodde hon skulle göra..
efter 5 timmar gav vi upp, för mycket folk & alldeles för ont i kroppen..
Tjälaknulen (?) blev klar imorse, så den åt vi upp till middag med potatisgratäng och tzatsiki.. gott !
Pojkarna kollar film, dom lär nog vara uppe ett bra tag.. jag ska lägga mig snart så jag är pigg imorn när vi åker till ström ;) ska faktiskt träffa pappa & mamma, saknar dom för mkt för att vänta tills jul..
på måndag kör jag igång på det nya jobbet, ska bli sjukt roligt.. hoppas bara på att det går bra men det låter som att det inte borde vara någon konst ... har alldeles för lite som händer omkring, därför blir det alldeles för lite att skriva om.. Kryper helt enkelt bara ner och försöker få lite kärlek innan jag somnar, kan behövas !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar