16 december 2010

25% bättre..

Snön öser ner, kunde knappt se vart jag var när jag var på väg hem..
På ett sätt är det ändå jäkligt skönt med snö i ögonen, det är då jag känner att det är vinter..
Efter en liten promenad & lite fusksol så är jag på lite bättre humör faktiskt.
Daniel & Frida har åkt iväg och postat julklapp & finaste är på skolan..
Sitter & lyssnar sönder "All i need is you" och smygkikar på lite tatuerings"inspiration"
Är riktigt sugen på att göra ännu en, men får se till att allt med lägenheten osv blir klart först..
Det lär nog ta ett tag, så det kanske är något jag ska önska mig tills jag fyller år, är ju inte så jävla lång väntan..
Finns så jävla mkt jag vill göra, men vill ändå spara lite plats tills senare :)



All i need is you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar