10 december 2010

FRONDA...

Sitter i väntan på att Daniel ska komma hem & lyssnar på Fronda.. det var länge sen !
Mår illa som ett as, min kropp är nog inte gjord för någon form av alkohol överhuvudtaget..
Mår så fruktansvärt dåligt när jag dricker så jag förstår inte varför jag gör om det igen, en hel dag blir ju förstörd för mig.. Slut drucket för min del nu, på fullaste allvar..
Funderar på om jag ska ta och sola en sväng idag eller imorn, snart jul, vilket innebär massa kort & då måste jag hinna sola till mig en liten bränna ! annars är jag inte med..
Daniel ska väl troligtvis lana ikväll, jag ska förbereda inför Frida födelsedag imorgon ;)

Förstår inte riktigt vad det är för fel på mig.. varför är jag så jävla bitter ?
låter min ilska gå ut på dom som inte ens förtjänar det, som inte har gjort mig nåt..
jag vet att det här kommer automatiskt, och jag vet anledningen till att det kommer, men i egentligen har jag ingen aning om VARFÖR det blir såhär.. Jag ska iväg och hälsa på Ahnna nån dag, så ska hon få leka psykolog.. För det sista jag tänker göra är att låta det här förstöras...


Daniel, du är det finaste jag har <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar