29 december 2010

Sitter hos Marika......
ätiti middag här :)
Nu har vi flyttat in i lägenheten, börjar få lite ordning på det hela iaf.
Skönt som satan, men känns tomt ändå.. vi har ju trots allt haft folk uppi oss hela tiden förut ^^
Ska väl försöka planera hur vi ska tapetsera om och sen ringa hyresvärden :)
Kommer bli bra det här.. trivs redan, och bättre kommer det att bli.
Världens finaste sambo, tråkigt bara att jag är värdelös när det gäller mitt humör..
Får jag inte snus eller mat vid rätt tidpunkt så är jag en häxa..
Har börjat på H1 nu också, kan väl inte säga att jag direkt trivs där men bättre än inget..
Känns som det är lite för stela människor, för tysta av sig och inte alls som jag hade tänkt mig..
Ikväll blir det bara mys och så, ska krypa ner i soffan och både ge & ta lite kärlek ...


Daniel <3
Du är det finaste jag vet :)

1 kommentar: