19 december 2010

4 Dagar kvar till julafton, helt sjukt vad tiden går !
Det är nu man börjar längta till jul för umgänget,maten & allt mys och inte bara julklapparna..
Förut var hela dagen förstörd om man inte fick slita upp en klapp så fort man vaknade, nu skulle det bli förstört om jag inte får tomtegröt till frukost ... I år är det mammas jul, jag & hjärtat åker på fredag morgon så att vi hinner titta in hos våra pappisar också :) På torsdag är det på tok för mycket att göra, handla alla julklappar, färga & klippa hår, slå in klapparna & troligtvis hinna med lite i lägenheten också.. Besiktningen är på tisdag, och då får vi även ta nyckeln också så det kommer vara fullt upp hela veckan.. ska försöka tjata på Daniel att jag får klippa han också efter en viss människa förstörde hans hår när han klipptes, fortfarande söt men ser dummare ut ;) Kameran har inte hittats, så det blir att ta kort från alla andra sen istället.. Kanske ska göra ett nytt försök att få på mig julklänningen, kan vara bra att veta att man kommer i den så det inte bli nakenjulafton, mindre kul!
Hjärtat sover (som vanligt) & bror också.. är det verkligen så att man måste sova bort en hel dag bara för att man är ledig ? Åskar kommer upp på onsdag också, det ska bli kul.. var ett tag sen jag träffade honom ändå.
Fast dom andra har ju väntat längre, vi bodde ju trots allt inte långt ifrån varandra där nere så jag har ju hunnit med lite .. det är tråkigt att det bara blir 1 gång per år bara för att man bor långt ifrån faktiskt...
Morgonpromenad kanske? ska försöka lägga på min charm så jag får spendera en peng på solning ;)



Puss&bajs !
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar