06 december 2010

Julegris..

Hur fan kommer det här att sluta ?
Efter jul så måste jag komma igång med träningen, på fullaste allvar !
Tänker faktiskt vara så jävla fjantig så att jag ska BARA äta nyttigt, inte en endaste jävla godisbit ..
Följde med pojkarna idag för att dom skulle inhandla ett TV spel, efter 1,5 blir både jag & Frida less så vi går på Lindex och kikar istället.. Det första jag ser i skyltfönstret när jag kommer dit är vad jag letat efter i 1,5 månad nu, en JULKLÄNNING! Springer runt hela butiken och letar den tills Frida ställer sig och säger HÄR!
Går dit, och där hänger EN enda klänning kvar.. Kollar fort på storleken & YES, storlek 34..
Ringer Daniel och talar om att jag måste köpa den, den var till för att jag skulle ha den och blablabla...
Inser efteråt att den ändå såg lite liten ut, men vafan.. mer än en storlek kan jag inte ha gått upp.
Jag hade 32 när jag flyttade upp, och så jävla mkt större kan jag inte ha blivit ?
Spelar lite spel,äter gott & bestämmer mig för att prova den ändå.. haha, där fick jag !
Klänningen går inte ta på den vanliga vägen, då spricker den.. fick stå och lirka ner den över arslet och till slut satt den där den satt.. Daniel ska hjälpa mig att stänga den, känns som revbenen ska krossar när han drar ihop den.. men det är inte klart än.. han misslyckades den här gången.. men på julafton ska jag fanimej komma i den !
Piss humör.. för fet för kläderna jag vill ha, förlorar på TV spel, och har helt slut på snus.. kul !
Ska lägga mig i soffan och dra i mig allt som står på bordet, varför inte bli lite fetare ?!



BAJS !

1 kommentar: