01 december 2010

Bajs stad...

Nu är vi hemma från Stockholm & har hunnit med så mycket mer sen vi kom hem :)
Var sjukt mysigt där nere, älskar att komma bort härifrån ett tag !
Vi kom fram rätt sent på torsdagen så vi hann inte mer än äta lite sen lägga oss och sova.
Snäll som jag är ber jag Daniel byta plats med mig så att han fick ligga på golvet mellan två madrasser..
Tog en natt innan vi fick veta att det var två små bredvid varandra..
i Fredags åkte vi till Nacka Forum & kollade lite, blev ingen shopping för mig eftersom att de var för mycket folk överallt, jag avskyr folk, jag får panik av folkmassor.. En vacker dag kommer jag faktiskt att skrika åt alla eller kanske ännu värre drämma till nån i huvudet ! Nu rullar vi alltså runt i en ny bil, eller inte nu, för nu startar den inte. Haha.. det är för kallt för den, tror jag ? Blev BingoLotto i söndags också, jag tog och vann en ny lott ja ;)
För tillfället är vi inneboende hos Daniel & Frida, troligtvis får vi lägenheten innan 1:a januari...
Var på IKEA igår och inhandlade lite smått & gott till det nya, sängen jag kollat ut var inte så fin som jag hade trott, liknade mer en parkbänk..
Det här jävla bajsvattnet som är här då? Jag har aldrig längtat så mycket efter ett glasvatten på morgonen som nu,, aldrig mer kran vatten !
Försöka stoppa i mig någon mat, får se vad magen tycker om det...


Inga bilder från Stockholm eller något eftersom min käre pojkvän gömde den för mig... och glömde bort vart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar