28 mars 2011

Soljäveln steker på ryggen, Daniel vägrar kliva upp & jag sitter helt inne i Baking Life spelet på facebook..
Det är så sjukt tråkigt men trots det vägrar jag sluta spela det.. jag känner mig som mamma !
Idag åker vi till ström, lovade pappa att komma redan idag så han fick umgås lite med oss, han är ju bara ledig på måndagar så det ska bli skönt att få lite pappa tid :) Ska kolla upp en tatueringstid också, kanske finns det så hon kan klämma in mig redan nu idag eller imorn där i ström, det får vi se för nu är det fan dags för en ny tycker jag ! Har inga lektioner i veckan så får se om det finns nåt senare eller om det blir här i stan som man gör den trots allt. Nä, äta lite frukost och slita upp Daniel ur sängen, ingen mening att sova bort en dag som denna !!!



Mosters tjej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar