11 mars 2011

Sitter med täcket inlirat i mig och bara mår dåligt..
Har blivit lite skola för mig den här veckan men man kan ju inte styra över hur man ska må precis..
Daniel har precis åkt iväg på skolan så jag funderar på att börja plocka lite mer här hemma, snart är allting klart i köket, blev nästan bra med svart kakel.. Sen att jag har ögonmått som en.. ja jag vet inte .. det gör ju sitt det också.. Ska gå iväg och hämta köksbordet sen idag också.. Jag fyller ju år imorn och hur kul är det att bjuda på tårta utan köksbord ?
Jag har alltid dom bästa födelsedagarna.. enda sen jag flyttade hemifrån har jag fått betala och gjort min egen tårta.. det börjar till och med bli lite halv tråkigt ? Har försökt få Daniel att baka en tårta men med tanke på att han inte ens vill laga nåt att äta till mig ser jag det hela som ett misslyckande..
21 år ? Fyfan vad tiden går fort, innerst inne känner jag mig fortfarande som 16..
Jag har missat när jag fyllde 18, och speciellt när jag fyllde 20.. vars tog dom dagarna vägen ?
Imorn ska jag försöka göra precis allt jag vill iaf, först blir det storsjöbadet med Daniel,marika,robert,Nelia,Bianca och kanske mamma :) sen tänker jag vräka i mig tårta.. tårtan som jag har fått betala och tårtan som jag fått ställa mig och baka .. kanske att det blir en sväng ut, fast det känns som att jag ändå inte vill det.. Det märks.. nu måste jag gå upp till centrum och köpa snus innan jag kasta ut precis varenda liten grej ur lägenheten.. Hörs hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar