03 mars 2011

Håller på att spola upp ett varmt bad, tänker sitta där tills huden blir sådär skrynklig ..
idag ska jag bara fli undan här hemma, diska upp,dammsuga,skura, precis allt så att det är fint när jag kommer hem igen, för i helgen tänker jag faktiskt spendera min tid i strömsund :)
Det är snart 1 år sen jag flyttade hem, och har inte träffat alla där mer än en snabbsväng när jag stött på dom, jag borde skämmas ! Men nu så är det dags =D
Jag hoppas att det ser ut precis som det gör när jag lämnar lägenheten, för det värsta som finns är väl ändå att städa upp och sen komma hem till en jävla svinstia ? Då kommer ett utbrott !
Daniel kanske är så snäll att han håller det fint, han kanske också är så snäll att han vill köra mig till Ström så jag slipper sitta på en äcklig jävla buss ? Får se om jag åker idag eller imorn, har faktiskt mer folk att träffa än jag trodde från första början.. Så är det.. Nu väntar badet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar