11 mars 2011

Sådärja!
Nu är jag klar med smörgåstårtan, Daniel bakade den vanliga tårtan, duktigt gjort för att vara första gången ;)
Ska försöka fli undan det mesta nu idag så det inte är så mkt kvar imorn, orkar inte städa tidigt på morgonen!
Hur ska jag få tiden att gå sen då? Nåt fjantigt spel på facebook kanske ?
Hade jag inte haft så mkt vett i huvvet hade jag varit ute ikväll, men eftersom jag är smart vill jag vara pigg imorn. Tårta,storsjöbadet,tårta igen, sen ska pojkarna se ishockey ? sen vad kvällen har att erbjuda vette fan.. sugen på en utgång men ändå bara umgås med dom närmaste.. Det återstår att se :)
Har fått tillbaka min kamera nu iaf, äntligen ! Så nu kommer jag kunna bjuda på lite bilder ..
Fortsätter imorn, eller söndag ;) Hej !





såhär blev det i köket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar