21 mars 2011

Är så sjukt less på det ena och det andra faktiskt.. Har ingen som helst tid längre känns det som, eller tid finns det väl men jag orkar inget alls när jag väl kommit hem från skolan.. Jag är inte van sånahär tidiga mornar, borde ha blivit van nu men inte. Tacka gud för A´la carte krogar, från eftermiddagar till sena kvällar istället, det är något som passar mig mycket bättre ! En liten uppdatering sen sist kanske vore bra, men mitt minne kan svika med tanke på att det var ett tag sen..

Födelsedagen var helt okey faktiskt, Jag,Daniel,Marika,Daniel,Robert och små sessorna åkte på storsjöbadet, simmade mest med Marika,Cornelia & Bianca men hann även med lite bubbelpool :)
Åkte hem och börjar fixa både mig själv och ställa fram tårtorna, tog nån öl och umgicks mest bara.
Daniel & Frida kom förbi med sitt sällskap & en present, badgrejer och skrubbhandske, precis vad jag behöver ! Hockeyn satt igång så pojkarna roade sig med det, sen kom Ahnna,Erik & Christer förbi, blev en riktigt snabb sväng på La Bomba? (Fråga mig inte varför vi hamnade där istället för på en riktig krog)
Som fylla alltid ställer till med blev det den kvällen också, hatar det verkligen ..

Veckan kom, vilket innebär skola.. Just nu är vi i metodköket & lagar olika rätter för att förbereda oss för matlagningsprovet nu på torsdag, lite halvt nervös men jag borde klara det.. Min mat går faktiskt att äta utan att man spyr upp den så vad skulle kunna gå fel nu ? Hade självstudier i fredags så jag tog en kväll med Elin på krogen.. Sankt Patricks day eller vafan det heter ? Grön öl, fråga mig inte för jag har ingen aning om det var det som serverades.. Fredagen blev lugn, fick nåt sjukt fel på magen så det blev akuten där vid 11 tiden på kvällen, åkte hem sen och bara somnade i min egen säng.. Lördagen trodde jag stenhårt på att det var söndag, planerade inför bingo lotton osv, men inte då så istället blev det utgång.. Slutade väl inte ett dugg bra om man kan uttrycka sig så.. Och nu är veckan igång igen..

Daniel sitter och skriver ner recept till mig eftersom att han skriver finare än vad jag gör.
Och nu måste jag tydligen forstätta på skiten, har väl inget annat val..
BB sen sängdags för min del.. upp halv 6 imorn så sömnen kommer behövas ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar