07 mars 2011

Hemma efter ännu en dag i köket, gud vad jag måste börja komma igång med träningen någon jävla gång, peppa mig någon !! Det härligaste måste ändå vara att stå i kassan, speciellt på en måndag !
Följde Marika på stan en snabbis sen unnade jag mig faktiskt en solning, så nu mår jag nästan bra :)
Ska väl försöka laga till nån jävla mat också, hur får man orken till det egentligen ? Hade jag kunnat hade jag levt på pizza, ibland hatar jag att inte få äta precis vad jag känner för faktiskt.. men så kan det vara ..
Fick frågan om jag och Marika var tvillingar idag, ja jo.. jag kom bara lite senare.. vägra komma ut på 5 år..
Daniel ligger och tjurar i soffan, jävla karl.. jag ska tvinga han laga mat imorn.. kan vara skönt för mig att komma hem till en färdig middag också.. varför är det alltid killarna som ska ha det bra för ?
Inte för att överdriva, men jag tycker att jag är värd det nån gång då och då ..

Fuck you, hade jag inte brytt mig ett skit så hade du nog varit någorlunda död just nu..

Förstår egentligen inte ens hur jag orkar bry mig om människor jag inte ens känner eller som jag inte vill ha något som helst med att göra.. Men ALLA borde faktiskt veta vad vett är..

1 kommentar: