27 mars 2011

Är på sånt fruktansvärt dåligt humör, varför vet jag inte.. så då är det lika bra att låta det fortsätta tills jag kommit underfund med vad det sitter i. Helgen har spenderats med Bror & Frida, längtar tills bebisen kommer ut, brukar alltid bli så jävla mkt lyckligare då på nå sätt . Fast det finns väl ingen som kan vara olycklig när det finns en liten knodd i närheten ? Igår skulle vi grilla & vara ute i solen, packade ner allt vi behövde och begav oss iväg mot Önsjön, där fanns inget vindskydd som jag trodde.. så medans jag och Frida satt och drack en kopp varm choklad försökte pojkarna få upp en eld.. efter ett tag gav vi upp och åkte hem, skulle grilla i deras elgrill men slutade med att jag stog och stekte allt skit istället.. Men mysigt var det ändå.. Kollade film, stog och kollade genom fönstret när alla lampor skulle släckas och jag kan ärligt säga att jag blev lite besviken.. Hade varit rätt coolt ändå om fler folk brydde sig om den där timman med släckta lampor faktiskt.. nu ska vi väl bege oss till Daniel och Frida igen, hämta upp hallbyrån & hallspegeln som jag fått av mamma.. måste börja få ordning på det här snart, jag tror aldrig det tagit såhär lång tid innan jag fixat klart i en lägenhet jag bott i, aldrig ! Det är väl det första man ska göra, tycker jag iaf.. Så till veckan ringer jag väl och tjatar på om tapetseringen.. kan ju inte behöva gå 3 månader innan man får nya tapeter.. hade jag vetat det så hade jag lika gärnat kunnat snålat lite extra och köpt egna tapeter ! Ingen kamera längre heller, vilket suger ännu mer.. känner lite hat mot mig själv som dumpade ner den i skurhinken när vi kom hem i torsdags, men det är inte lätt att vara efterklok, eller inte klok överhuvudtaget ?! Tänker åka till marika och få träffa mina sessor idag, dom brukar alltid kunna få upp mitt humör lite ..



HÖRS HEJ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar