22 april 2011

Vilken jävla ångest, sakta men säkert smyger den sig på..
Vilka jävla dagar det har varit, skönt med påsklov ;)
Onsdagen spenderades hemma hos Jens, sen vidare på fest inne i stan.. Hann med att bli faster under kvällen också, en liten prinsessa till har jag fått men nu är det fasters tjej istället :) Får se till att åka och träffa henne så fort dom har tid för mig och tills det mesta lugnat sig.. Torsdagen innebar kinamat och någon cider.. helt enkelt bara småmys med fint sällskap.. och idag är det en sovar dag !
Påsken är här, den firas helt ensammen hemma hos Marika, roligt värre ? Ska dra mig mot affären och köpa mig en skinka, finare sällskap än mat finns inte ;)

Förstår mig inte på allt detta jävla påhitt ?
Nu för tiden kan man verkligen inte göra ett skit utan att det är någon som ska komma på nåt helt annat.. fattar inte vilket tråkigt jävla liv människor måste ha som kommer på allt också..
Och av vilken anledning ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar