19 april 2011

Så där ja, sitter fast i den här jävla skiten !
Trots att jag inte vill så fortsätter jag dag efter dag .. Jävla facebook spel, sjukt jobbiga och tråkiga men ändå slutar man inte spela.. Jag som klandrar folk som är beroende av WOW, det är ju åtminstone lite roligt..
Sitter hemma hos Marika och väntar på att hon kommer upp så vi kan äta lite, gjorde mig en varmmacka med gammal salsasås, ingen höjdare .. Skola imorn sen helt jävla ledig, rolig vecka (Y)
Har påbörjat mitt sommarhår nu iaf, Wicky kom hit och hjälpte mig igår, trodde det skulle se helt åt helvete ut men jag måste erkänna att jag är riktigt nöjd, nästa vecka ska hon komma och slinga lite till och på det ska vi klippa en page igen :) Kommer nog bli helt okey tror jag ..

Jag hatar dessa perioder när man sitter och rålyssnar på deppmusik, jag brukar komma på mig själv hur jävla patetisk jag är som sitter och tror att allt är skit, meningslöst osv.. Helt störd ..
Skärpning nu, nu är det dags att det börja gå åt det positiva istället !
Säga upp lägenheten, hitta nåt billigare så ska det här gå fin fint .. En trea är alldeles för stort och alldeles för dyrt när man studerar.. Överlever ju knappt, så då behöver jag ju inget boende till slut ?

Puss&Bajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar