26 april 2011

Vad vore livet utan en och annan depp låt ? Det skönaste som finns måste trots allt vara att sitta helt i lugn och ro, lyssna på någon grym låt och bara låta alla jävla känslor & tankar komma ? Egentligen har jag inte så jävla mycket att må dåligt över, nu när allt börjar lösa sig med precis allting.. men det är bara så jävla skönt ändå..
Att släppa ut sånt man inte vet finns där..

Påsken är över iaf, blev ingen skola idag eftersom att det finns människor som sover med fönstrena öppna..
Det är inte sommar på nätterna, det har jag räknat ut inatt iaf !
På tok för lite sömn inatt, för tydligen brann det överallt ? Älskar folk som pratar i sömnen, blev väckt ungefär 4 ggr för att det brann.. och det var just när det kändes som skönast att få sova =/
Fredagen spenderades hemma hos Marika, blev ingen påskskinka eller påskmust eftersom det var slut på affären ? Roligt värre, men jag nöjde mig ändå.. slapp ju vara själv iaf..
Lördagen var det finare väder än på riktigt jävla länge, satt hos syster och solade sen blev det grillning och någon kall öl till det hela :) Mysig kväll fakiskt..
Söndagen gav minst lika fint väder, satt utanför syster och solade, beställde pizza och glodde film :) Sen blev det hem för att städa men det gav verkligen inget resultat..
Nöjd med påsken hur som helst :)
Igår drog jag & min "hemliga pojkvän" (nu låter jag PRECIS som äckel Kissie, men det är inget sånt) för att bada på storsjöbadet, ångrade mig när jag kom in så vi gjorde en sallad på kvantum, åkte till Frösön och satt oss i gräset.. Fick besök av Daniel,Frida & Emilia också, världens sötaste lilla bebis :) Så otroligt liten och så jäkla lik sin far.. Haha ! Sen gick vi upp till dom för att hon skulle badas, slutade med en pizza och lite prat sen hem för att städa.. vilket resulterade LITE bättre än söndagen faktiskt.. disken borta iaf.. bara resten kvar.. yippie ! Nä, ut på en promenad och äta en glass, frisk luft och glass är bra mot förkylning har jag hört.

I used to laugh it off
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in a pouring rain
The more I had to change I'd just stay the same 
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful
 
<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar