11 april 2011

Precis blivit bjuden på middag, pasta & bolognese av Marika :) tacktack !
Har legat bort en hel helg, varit sjuk så har inte orkat med ett dugg känns det som ..
På onsdag kör skolan igång igen, sjukt härligt att få träffa lite folk igen faktiskt !
Dags att ta tag i det här nu, trodde aldrig i hela mitt liv att det var så allvarligt allting, jag trodde det var som vilken människa som helst också visar det sig att jag håller på ta mitt liv sakta men säkert.. det var inte ens min tanke med det hela, min tanke var att må bra igen och det är därför jag försökt leva livet som jag gjort ..
Känner mig fortfarande chockad efter all information eller fakta som jag fått veta, hade aldrig kunnat tro att det kunde bli såhär.. aldrig att jag skulle bli såhär ? Men allting blir ju inte som man förväntar sig heller, eller hur ?
Nytt liv för min del, nya möjligheter... tänker ta en dag i taget och göra mitt bästa för tillfället, man ska aldrig se framåt för det blir en besvikelse när man väl kommer dit och det inte är som man velat.. Snart kommer bror & Fridas bebis också, bara det gör ju allting så jävla mycket roligare, en ny liten bebis att snuffsa på :)

Sitter och bakar skiten på facebook, jag är verkligen fast i skiten.. trodde aldrig jag skulle fastna för ett spel, speciellt inte ett sånt där tråkigt jävla spel iaf.. eller är det ett liv jag saknar så kanske jag glömmer spelet ?
Nä, dra mig hemåt och göra någon nytta.. gjorde ett försök att permanenta håret och det blev ju.... åt helvete ? högra sidan blev lite vågig, luggen lockig och vänstra sidan rak.. hmm lite udda men kanske funkar !?

HEJHEJ !

1 kommentar: