30 april 2011

Sitter hemma hos Marika och är lite halv död i kroppen, alldeles för lite sömn den här veckan och det känns fanimej ! Eftersom att min hjärna är totalt jävla efterbliven så vägrar den inse att jag ska sova ?!
Är barnvakt idag, Marika & Robert åkte ut med mototcykeln så jag sitter med mina flickor och hjärtat :)
Har varit ute och lekt i sandlådan, druckit lite kaffe hos Emelie & Robin och sprungit upp och ner eftersom att ungar tydligen kan kissa på sig ? Varför sa ingen det innan jag var barnvakt för ?
Hinner inte mer än komma in så slocknar mitt sällskap, Cornelia & finast la sig i soffan och Bianca gick in på sitt rum och la sig.. Vilka barnungar ;)
Mamma och Magnus är på väg in till stan för att träffa lilla Emilia , sen åker vi till ström när dom börjar bege sig hemåt också, firar valborg hemma hos dom .. Förhoppningsvis har hon lyckats köpa hem nåt riktigt gott =D Ska försöka övertala så jag får sällskap i ström tills iaf tisdag ;) Vill ju hinna med att både ge och sno lite kärlek..
Ska väcka upp dom här och påbörja lite middag åt dom..


You make me smile <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar