12 april 2011

Kvällen spenderas hemma hos syster, åkte hit på en middag.. pannkakor och glass :)
Sover över här också, lovade Cornelia att sova i hennes säng. läste godnatt saga i typ 3 minuter sen blev hon less och ville sova.. sån bra berättar röst har jag tydligen :)
Var iväg på samtal och sånt där jävla skit idag, börjar gruva mig inför tisdagen men det är fan dags att ta tag i skiten nu ! Jag har lovat mig själv att inte dra mig ur den här gången, för nu måste allting komma ut och då menar jag precis allting !
Hungrig igen, ska snylta åt mig en barnmatsburk av Marika.. gott som fan och alldeles för länge sen jag åt det ;)
Har fan inte så mkt att uppdatera med faktiskt, händer inte allt för mycket i livet just nu ..
Ingen bebis har vi fått ut än, men den kommer .. den kommer snart :)


   <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar