09 juni 2011

Oj, det är mycket som gör att jag aldrig har tid med det här längre ..
Skolan är igång igen, fast idag är jag hemma eftersom jag hållts uppe hela natten..
Mår som inte så vidare bra, men har jag nånsin mått 100% bra i kroppen ?
Alltid är det nåt, huvudvärk,illamående,feber m.m Måste ha varit så flera år nu.
Sitter och spanar efter en ny lägenhet fortfarande, den 1 augusti ska vi vara ute härifrån och har inte ens nåt på G ännu.. Ska försöka börja småpacka sånt vi absolut inte behöver, så kanske jag hittar den sista nyckeln också ; /
det är drygt 6 månader kvar av skolan om jag inte räknar helt fel, det är såå lång tid !
Börjar bli less både på att laga mat och på klassen ..
Har kommit på att jag ska börja spara pengar också, på riktigt.. Om skatten kommer så har jag något att spara.. Nu står det still i huvudet för daniel sitter och glor ..
 PUSS OCH BAJS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar