18 juni 2011

Jag älskar att inte ha något att göra .. Sitter och småtittar runt på lite olika möbler och skit..
Inte för att vi hade tänkt köpa nya på ett tag men man kan ju alltid drömma sig bort och låtsas att man ska, finns ju dom som gör det också :) Idag åker hjärtat ner till Stockholm, så frågan är ju hur i h*lvete jag ska klara mig ? Jag kommer i princip dö av rädsla ! Hatar verkligen att vara själv i den här lägenheten.
Att höra massa ljud utan att få en förklaring på vad det är, det är fan inte okey ! Inte för mig ..
Hamnade etta på lägenheten iaf, så nu är det bara förmedlingen kvar så borde allt vara klart för kontraktskrivning ? Drömde faktiskt om den inatt, jag och mikaela satt och slet bort buskarna som är där just nu och planterade jordgubbar,rabarber & något konstigt ätbart jag aldrig sett i hela mitt liv förut :p
Och hur tänkte vi där ? Ja det kommer vi säkert få ha kvar för oss själva, mitt i självaste allt är det nog ingen snorunge som går dit och plockar av mina fina bär ! Nä, jag låter nog buskarna vara kvar där ;)
Skulle precis in och väcka Daniel när han berättar att han är "röd" ? Jag frågade om han höll på spela något spel men han höll bara på att rymma från fängelset? Haha.. så jag låter han sova en stund till i hopp om att han tar sig ut därifrån :)

Vad har dagen att erbjuda ? Massa mys med hjärtat innan han åker där vid 5-tiden, men sen då?
Det är ju trots allt lördag också :) Det återstår att se helt enkelt ..

Du gör mig hel .
Om du bara visste vad du betyder för mig .
Jag älskar dig av hela mitt hjärta Daniel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar