17 juni 2011

Sitter och småspanar efter något extra jobb om kvällarna, är inte helt fel att få in en slant extra faktiskt..
Frågan är ju bara hur länge jag kommer orka med tanke på hur död jag är efter en dag på skolan..
Jag är ingen morgon människa, så att kliva upp halv 6 förstör hela dagen för mig.
Humöret är värre är värst, precis allting är negativt, vägrar vara tacksam för något, och så fort jag kommer hem gnäller jag och vill bara lägga mig och sova ! Så att tvingas vara borta hemifrån ännu längre kanske skulle skapa kaos i mitt liv, eller så skulle det hjälpa ? För att veta att man har förtjänat pengarna man får in på kontot sen gör en fakiskt lite tacksam, samtidigt blir man lite halv glad också :)
Frågan är ju vad man vill jobba med ? Visst, jag älskar allt som har med mat att göra och det är det jag tänker hålla på med sen.. Men att gå från en heldag på skolan till samma sak igen på kvällarna ?`
Det skulle nog inte funka, skulle kunna tänka mig någonting med kundtjänst . Det gillar jag faktiskt..
Nog om det, Daniel ligger och sover.. Har råkat smitta honom, så jag ska försöka städa upp här lite, klippa honom och sen hjälpa till att packa innan han beger sig till stockholm :)
Även fast jag också är sjuk så får väl jag ta på mig att göra det fint här i "hemmet"
På tal om hem, fortfarande etta på lägenheten.. sista ansökningsdagen är idag så jag hoppas att ingen kommer söka på den.. ingen som får bättre plats iaf :p Håll tummarna ni med, annars blir vi typ bostadslösa !
Isf kanske det går att börja flytta dit lite skit redan ganska snart och ställa i förrådet :)

Kommer nog att sova hos syster hela veckan, umgås lite med flickorna och få lite sällskap på nätterna.. Bädda ner mig med Cornelia i hennes säng så fort jag blivit helt frisk :)
Nä, nu ska jag göra allt som man kan göra för att få tag på den där jäkla frukttårtan jag vill ha, och räkmackan med !

Puss&Bajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar