25 maj 2011

Äntligen är det dagen då pengarna börjar rulla in lite smått på kontot !
Idag ska vi iväg och storhandla så att det finns i princip allt som jag kan tänkas bli sugen på här hemma..
Blev lite halv brydd när jag loggade in på banken och insåg att jag hade mer än förväntat, att jag hade fått lön ? Men vem tycker inte om att få lön insatt på kontot trots att man är arbetslös ;)
Ska ringa och kolla upp vad som har blivit fel, om det har kommit fel eller om det kanske är så att föredetta arbetet verkligen har varit så duktiga och satt in semester ersättningen ? Isf ritar jag ett kors i taket, för dom slantarna trodde jag ärligt talat aldrig att jag skulle få se...

Nu ska jag dra upp Daniel ur sängen så vi kan traska iväg mot affärerna :)

Puss&Bajs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar