21 juni 2011

Jag har en känsla i kroppen, det känns så jävla skönt att känna sig obeskrivligt kär, för obeskrivligt är det.
Kan inte förklara med ord hur jävla lycklig jag känner mig ?!

Jag har verkligen världens finaste pojkvän, ingenting slår honom :)

Äntligen hemma :) Eller äntligen ska jag väl kanske inte säga, känns tveksamt att sova här !
Har sovit hemma hos bror & Frida sen i lördags, har varit mys och fått umgåtts lite samtidigt har jag faktiskt hållt Emilia för första gången ;) Jag är rätt så tuff ändå ...
Men nu är jag här, jag måste faktiskt städa upp lite innan jag åker ner till Stockholm :)
På fredag morgon startar min tripp, så åker jag hem på söndag igen.. hade gjort allt för att fått stanna längre men jag måste sköta skolan och hjärtat ska ju ändå jobba så.. det får bli som det blir..
Förhoppningsvis kommer han hem helgen efter, så då behöver jag ju inte sakna ihjäl mig helt och hållet..
Nä, nu måste jag sätta igång och diska undan lite.. det tar emot men det behövs..

Tjolahej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar