05 maj 2011

Hej jag heter Frida och jag är blondin !
Jag var tänkt att ställa mig på pappas träningscykel idag, men jag tror jag skippar det..
Ska jag ha blont hår tänker jag fanimej låtas vara otränad också !
Sista praktikdagen imorn för den här veckan, längtar så sjukt mycket tills den är slut..
För imorn bitti kommer hjärtat, wihoo ! Så om det inte är fint väder i helgen tänker jag sitta inlåst med honom bara :) Är det fint får jag väl slita och dra i honom så han följer med ut !
Thaimat 5ggr per dag den här veckan har fått mina tankar att ändras, det är inte alls lika gott längre.
Imorn ska jag äta korv med mos, kanske inte det goaste men jag längtar så fruktansvärt mycket faktiskt, haha.. Kolla vad som finns att tillaga sen så tänker jag sätta mig och äta upp den där goa mensglassen med chokladstjärnor i, tänkas va god den måste va när man har mens om den är såhär god nu ?
Äh orkar inte..

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar