18 maj 2011

Känns helt värdelöst att vara ledig en hel vecka faktiskt, har inte gjort någon nytta överhuvudtaget sen vi kom hem i söndags .. Eftersom att det är fint väder idag så tänker jag inte städa heller, utan jag tänker vara ute i solen lite. Lite halv less på hyresvärden, eller inte så lite heller ! Ringde mig i torsdags och talade om att inflyttning till den nya lägenheten var den 1:a juli, i söndags var vi och kollade på lägenheten och det var hur bra som helst !
Egen ingång, så slipper man dessa jävla trappuppgångarna som är så lyhörda ! 2 uteplatser vilket skulle ge mig sol från morgon till kväll, och för mig är det en dröm, det enda viktiga när jag flyttar är faktiskt köket och när man har solen ! Daniel gillade den också, så vi bestämde oss för att försöka få ta över den redan den 1 Juni eftersom att den stog tom.. Men istället för en tidigare flytt blev det ingen alls ? Då har hon gått och lovat bort lägenhetsjäveln till någon annan under helgen bara ? Vad var det för mening då att be oss åka och titta på den ?
Trots att den var i Torvalla så skulle jag kunna tänka mig tillbringa flera år i den lägenheten, iaf tills jag fått 7 ungar och det blir för trångt med en tvåa ! Försöker hitta en ny lägenhet hos något annat hyresbolag, för det här funkar helt enkelt inte.. Helt värdelösa är dom !!
Troligtvis har vi någon i stan som vill byta sin tvåa mot våran trea, ska kolla upp mer där..

Gå till Marika och leta reda på min telefon som försvann igår ..
Middag där sen ska jag försöka fli lite här hemma..

PUSSHEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar