10 maj 2011

Vad fan är det som händer egentligen ?
Andra jobbet på 1 vecka som dom ringer och erbjuder i Spanien nu ?
Förra veckan ringde dom angående ett servitris/restaurangbiträdes jobb som jag sökte när allt började gå helt och helvete, var så jävla sugen men kände att jag inte bara kunde sticka iväg i 4 månader bara sådär..
Nu idag ringde dom angående ett telefonförsäljarjobb som jag sökte i samma veva, sa att jag var tvungen att tacka nej den här gången eftersom att jag hade både lägenhet och pojkvän här hemma.
Kul att tacka nej till Cypern och Bulgarien förra året och nu 2 jobb i spanien.. ?!
Men trots att jag tackade nej så ville dom båda att jag skulle höra av mig om det skulle bli ändringar i framtiden och jag var intresserad då, så det känns bra :) inte för att det ska bli ändringar på lägenhet och pojkvän men till slut kanske jag kan tjata med mig honom och hyra ut i andra hand under säsongen bara :)
Har börjar köra längre pass på praktiken nu så att jag kan börja röra mig hemåt snart, ska nämligen städa upp i lägenheten ifall det skulle bli nån visning framöver, vi har sagt upp lägenheten och ställt oss på en tvåa eller en större etta, vi behöver inte så stort.. vet inte hur vi tänkte från början, var väl mest att vi ville ha ett hem som var VÅRT och tog helt enkelt det första bästa som vi blev erbjuden..
Som tur är har vi inte fått i ordning nåt alls ändå, förutom kaklet i köket =/ men det får jag väl helt enkelt bara göra om :) Den här gången ska allt bli superfint och mysigt, det ska verkligen kännas som vårat hem :)

Du är mitt allt
Du är hela min värld <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar