30 januari 2011

Lillan skriker, funderar på att ta en promenad.. en rätt så lång en och få ur alla tankar ..
Kanske ta med mig Cornelia i vagnen så att jag får med mig något sällskap iaf ?
Trots att det måste vara det tråkigaste som finns så uppskattar hon ändå när jag tar med henne på promenad :)
Småtittar på lite tapeter, vet nästan precis hur jag vill ha det.. men att få det var en annan sak..
Hittade trots allt bara en riktigt brun tapet, men fel brunfärg ! Men så länge jag har hittat allt blire kanon bra :)
Kanske ta en solning idag? Tycker jag förtjänar en men jag vet inte riktigt om jag gör det ändå ?!
Har redan börjat kollat utlandsresor, sjukt sugen så jag tänker faktiskt åka innan juni är slut :)

Lite nervös inför skolan imorn, men förhoppningsvis är det lätta människor i klassen..
AVskyr såna här som inte vågar säga nåt och bara sitter, det påminner mig för mycket om mig förut ! :P
Nä, ska ta och spendera lite tid med flickorna nu =) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar