11 januari 2011

Städ dags..

Hos Marika och ska försöka städa undan lite innan hon kommer hem från utlandet :)
Tar ungarna på torsdag till fredag kväll, få spendera lite mostertid med dom små ..
Sitter och samlar in en liten spel lista på spotify med lite ensam musik, sån där som man kan gråta till bara för att.
Bara för att få lätta lite på trycket, som de flesta kanske säger som anledning för att släppa sig men ändå..
Har varit på stan med Mikaela idag, fixat arbetsförmedlingen och sånt där som måste göras.
Så nu ska jag bara stöka klart här (vilket kan ta lite tid) haha.. sen invänta Daniel som är hos sina pojkvänner.
Vore jag han så hade jag nog stannat kvar där, ingen vill väl komma hem till en grinig "kärring"


Nä, nu må jag ta tag i det hela !




<3

 

1 kommentar:

  1. Och grinig kommer du nog fortsätta vara så länge du inte tar tag i saker och ting tyvärr...
    Jag har sagt att jag ska hjälpa dig men du försvinner ju alltid när det e dags att ta tjuren vid hornen...
    Älskar dig mest!

    SvaraRadera