26 januari 2011

Tapetserings hjälp !

Jag är duktig på att hjälpa till att tapetsera jag :)
Marika & Arne springer runt med sina verktyg och klister och sätter upp pappersbitarna på väggarna medans jag sitter och gör noll nytta.. facebookar och bloggar, det blir ju lite sällskap iaf ;)
I helgen var vi hos Bror&Frida, och lördagen hos syster Ahnna med god mat och sång.
Jag måste erkänna att jag faktiskt är riktigt stolt över mig själv, jag har tagit ett av dom bästa beslutena som nånsin tagits under hela mitt liv ! Redan nu känner jag för att göra så mycket mer..
Det tråkigaste är väl kanske att det inte finns så stort stöd just inom DET DÄR området.. men det kan jag ta itu med själv faktiskt, jag stöttar mig själv där eftersom att jag tog beslutet själv och det var nåt jag själv ville :)
Ska försöka sola idag kanske, skulle även behöva färga om håret och börja träna som en idiot !
men det går inte göra allt över en dag : P


puss&bajs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar