23 februari 2011

Sitter med världens största hörlurar på mig och lyssnar på musik..
Daniel ligger i soffan och sover, det känns som att det börjar bli en vanlig vardag för oss det här ?
Känns som den här dagen är lite bättre än vad gårdagen trots allt, kroppen kanske börjar vänja sig vid att stå.
Imorn måste jag iväg och kolla priser på något gym, börjar bli dags nu..
Tror inte man gör annat än att äta faktiskt, känns som så just nu med tanke på hur mkt man fått i sig idag..
Lyxfrukost i princip varje dag, småäta av allt man ser, lunchen blir inte bättre, idag drog vi en smörgåstårta efter skolan och när Daniel hämtat upp mig drog vi på donken efter jag hade köpt nya skor.. där har jag ett jävla problem, hittade inga som jag blev riktigt nöjd med.. men att stå på barnavdelningen och välja så gav det mig ungefär tre alternativ? frågan är om man kan operera fötterna så att dom blir större ? Ska leta rätt på nån människa med små fötter och fråga vars hon köper sina skor ^^
Spelar nå jävla baknings spel på fb, roligt onsdags nöje.. inte direkt.. men det är väl bara fortsätta tills BB börjar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar