25 februari 2011

Äntligen helg, gud så skönt att få vila ut inför ännu en likadan vecka !
Hade mest lust att bara lägga mig och ta det lugnt men nu börjar jag ångra mig..
Ska försöka få med Daniel på något roligt äventyr :)
Avslutade dagen med en sväng på stan med Johanna, fikade på Törners och handlade en ny jacka..
Utanför biostaden samlas ett tjugotal icke svenska människor och håller på, tänker inte mer på det utan går vidare..När vi sen går förbi igen står dom med stora plankage (stavas?) och sjunger nån jävla låt, men det som stör mig mest är att dom skrivit något i form av "Vi vill ha IRAN ifred!" Nämen vad jävla underbart, hade jag haft modet till det hade jag talat om att INGEN av oss ville ha dom på DÄR sjungandes heller.. Vi vill ha Sverige ifred!
Varför flytta till ett land och tala om att dom vill ha sitt land ifred? Kanske så man ska göra?
Jag drar en sista minuten till Iran på söndag, talar om hur jag vill ha det så kanske allt är grett sen ?
Bläää.. less ! kör nåt mer roligt sen...


1. Jag letar alltid efter fel i något jag gör.Har hellt enkelt svårt för att tro att jag kan göra något som är helt bra.
2. Jag har varit nykter i mer än 1 månad nu ;)
Vilket ändå är bra för att vara jag, har aldrig vart vit såhär länge iaf !
3. Jag har väldigt svårt att hantera pengar.
Mår helt enkelt bra över att köpa en extra grej till mig själv ibland.
4. Jag ÄLSKAR allt som är ätbart !Mat,godis,snacks ja precis allt !
5. Jag längtar tills den dagen jag blir mamma..
Men eftersom jag är klok väntar jag tills jag känner mig redo.
6. Jag är inte nöjd med någonting hos mig själv.
Skulle kunna ändra precis allt, kroppsdelar,personlighet !
7. Jag blir deprimerad om jag inte solar.
Har aldrig förstått hur bleka människor kan vara glada?
8. Jag har skit svårt för att förlåta någon.
För att göra allt lätt säger jag att det är lugnt, men sen går jag och gräver ner mig i det istället..
9. Jag har fakiskt ingen aning om vart jag skulle vara idag om det inte vore för min familj.
Helt enkelt dom som jag älskar så oerhört och är tacksam över att dom alltid funnits där..


Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
Dag fem: Sex män du tycker är ursnygga
Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra
Dag sju: Fyra avtändande saker
Dag åtta: Tre tändande saker
Dag nio: Två favoritlåtar
Dag tio: En bekännelse

1 kommentar:

  1. Haha ja trivs å va vit ja :p

    Å de där me iranierna =/ hmmmmm.. haha! Jaa dom kanske inte kommit på att dom är i SVERIGE än!

    Vi får ses nästa gång ja kommer till stan :)

    SvaraRadera