22 februari 2011

Nu har vi börjat vara igång i köket, så jävla skönt att få börja med det iaf..
Att ha teori få en bara att tveka på om man orkar med skola, vem fan vill tillbaka till skolbänken ?
Men nog fan känns det att man inte är van att stå en heldag, har så ruskigt ont i hela kroppen mestadels fötterna, dom vill jag helst bara kapa av i hopp om att det är lite lindrigare.. Men att klaga nu känns bara dumt, jag vet att jag kommer få känna att jag lever innan helgen är slut . Imorn är sista dagen i portioneringen och det är jag mycket glad över, för att träffa folk är verkligen något jag hatar, så från mat-tant till disk-kärring, tro det eller ej, det känns såå mycket roligare. Nog om det..
Se till att laga någon mat kanske, Daniel ligger i soffan & vilar.. mätt på nudlar skulle jag tro ?
Jag är sugen på Mcdonalds, vilket är jävligt dumt eftersom jag lovat att sluta äta den skit maten.. jag blir faktiskt spyfärdig av att känna lukten av burgarna där.. men dom ska alltid ha dom där jävla nyheterna som är så förbannat jävla goda !! Dom har väl en baktanke med det hela kanske.. får se.. kanske blir en sån till middag.. men då blire banemej en sväng på dansmattan sen också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar