24 november 2010

You're always in my mind....

Sitter och kollar på IKEAS hemsida efter lite smått & gott :)
Hoppas på att vi hinner med det en sväng på väg upp från Stockholm, för jag skulle kunna dö för deras panpizzor & wienerkorv ! Imorn åker vi, får hoppas på att det inte blir värre, har inte så stor lust att åka iväg nånstans för att sen behöva vara tråkig och ligga hela tiden... Ska iväg & skriva på kontrakt för lägenhet imorn också, så den 1:a januari är det inflyttning, jisses vad min karl kommer vara pigg & kry på att bära ^^
Som tur är blir det lugnt för mig på Nyår så jag kan väl bära det lilla jag klarar av..
Längtar verkligen som ett as, att ha något eget med världens bästa :)
Jag sitter & planerar för fullt hur jag vill ha det medans Daniel egentligen inte verkar bry sig alls om hur det kommer att bli, men sån är jag.. Jag älskar & har alltid älskat allt som har med inredning att göra, så det kommer bli sjukt kul att få göra om det lilla som behövs, svårare att komma överens men jag tror att det är rätt lugnt så länge jag inte kör med dom där rosa Hello kitty tapeterna jag hittade :)
Imorn är det löning, vilket innebär att det är julklappspengarna som kommer att komma eftersom allt hädanefter går till lägenheten osv.. Tur att jag är världsbäst på att köpa julklappar, eller helt enkelt värdelös !
Men det är tanken som räknas har jag hört ?
Tänker lägga mig i ett skumbad, köra ansiktsmask, måla naglarna, färga ögonbryna & fransarna så att jag helt enkelt bara inte känner mig som skit ...


Puss !
Saknar mina flickor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar