22 november 2010

En helt ny värld..

Skippar helt enkelt den andra bloggen, alldeles för mycket förflutet som finns med där.
Och med mitt tålamod orkar jag verkligen inte sitta & radera inlägg jag inte vill minnas !
Blev ett alldeles för snabbt sjukhusbesök idag, nu sitter jag & väntar på att orka röra mig mot stan & hämta ut medicinen jag fick utskriven.. Jag förstod inte honom riktigt, han förstod inte mig verka det som..
Men hans svar var att det var magkatarr (som jag egentligen visste att det kunde vara) eller Gallsten (men det drabbade oftast bara överviktiga människor så det uteslöt han?) Så jag hade egentligen lika gärnat behållt dom där 150:- och fortsatt som jag brukar göra när det är magkatarr men eftersom att jag verkligen vill bli frisk innan jag & Daniel åker ner till Stockholm så tänker jag slösa pengar på medicinen också !
Ledig från jobbet idag, lär nog bli så tills jag börjat få i mig lite mat så att jag vet vad jag säger & vad jag håller på med, kanske inte det smartaste att gå dit efter minnesluckorna jag har haft från & till.. Min kropp är verkligen slutkörd på nåt vis.. Helgen var iaf sjukt mysig, åkte till Daniel&Frida, pojkarna drack öl, jag slocknade framför TV:n, söndagen spenderades som det kommer bli varje söndag med god mat & Bingo Lotto, tråkigt nog blev det ingen vinst för nån av oss den här gången men på söndag då jävlar !


Du är hela min värld & lite till <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar